26.8.10

Då ska Andreas på 118100 ha tack!

24/8 ca 22.30:
- 118 100, Andreas.
- Hej, vi undrar vilka klubbar i Stockholm som har öppet idag. Vi är nitton och vill sjunga karaoke.*
- (letar en stund) Gröne jägaren har öppet och de har karaoke tisdag till lördag.
- Tack! Förresten, sitter du i Norrköping? För jag vill ha ditt jobb och har hört att kontoret ligger i Norpan.
- Nej, jag sitter i Östersund.
- Okej, bra, tack.

*Går till Gröne jägaren och sjunger Like a Prayer*

26/8 ca 00.45:
-118 100, Andreas.
- Hej, jag undrar när sista tunnelbanan mot Hässelby eller Vällingby går från Slussen.
- (letar en stund) Den går 00.48.
- Tack! Förresten, sitter du i Östersund?
- Ja.
- Fick du en fråga om karaokebarer i Stockholm i går?
- Ja..
- Då var det jag det med. Nu måste jag springa, ha det bra Andreas!

*Plötsligt infall.

2 kommentarer:

  1. asså det är så underbart! man vill ju bara vill doppa honom!!!

    SvaraRadera
  2. jag är lite kär i honom , han verkade ju så söt och trevlig

    SvaraRadera