12.9.10

Alla låtar med "Sunday" i titeln, samtidigt

På sistone har jag varit relativt förskonad från bakfyllans plågor och fungerat som en normal människa, även då jag druckit dagen innan. Men alltså idag. Det är helt hysteriskt. Munnen är ett enda stort sandpapper, mår illa av att dricka vatten, orkar inte borsta tänderna, kan inte tugga tuggummi eftersom det gör för ont i huvudet, darrar som ett asplöv, blir andfådd av att sätta mig upp. Som ett resultat av detta har jag sedan klockan halv elva legat i sängen, svurit och vridit mig i ångestplågor av diffusa minnen från trappan till Debaser medis.

1 kommentar:

  1. Underbara fina Ella, det är så hemskt att du är en person som verkligen behöver resorb vid ditt nattduksbord medan mitt bara står på mitt skrivbord "för att jag hade det på festival" och har bara haft en riktigt förjävlig bakfylla i hela mitt liv. (Annars har jag bara vaknat full och mått lite illa, eller varit seg).

    Älskar dig ändå. Varje gång jag ser pressbyråns reklam för croissanter tänker jag på dig. PUSS

    SvaraRadera