15.5.10

91. Välkommen till världens sämsta blogg/FUCK THE SYSTEM!

Jag rör mig mellan ytterligheter på ett mycket fånigt och pubertalt vis dessa dagar. I natt satt jag på tunnelbanan och gnisslade tänder av ångest över att ALLT ÄR SÅ HEMSKT och konstaterade ungefär att jag kan gå i hur jävla mycket KBT som helst, hitta mig själv och försöka förändra min negativa inställning till typ allt, men i slutändan spelar det ingen roll för det är inte mig det är fel på, det är allt runt omkring som är så _fucking_sämst_.

Även om jag nu, ett halvt dygn senare förstår poängen i resonemanget så känns det helt klart överdrivet. Allt är fan asfint, värt och episkt och jag vill bara ge mig själv ett fett MVG i Roligt Liv 100p.

Jag är för gammal för humörsvängningar. Pallante.

1 kommentar:

  1. Känner mig fett colon p för att jag vill kommentera ett hjärta som alla gjorde på bilddagboken, men jag skriver detta istället och tillägger att jag hoppas att vid nästa telesamtal alternativt när du kommer hit att du kanske berättar lite mer än det du skriver på bloggen.

    puss xewnglahsysterx, när allt är svart och svårt finns berny och jag där. puss

    SvaraRadera