17.5.10

94. "Vill du ha det som i sovjet eller?" "nä" så vill man det ;P;PpPpp

Redan när jag såg SVD:s löpsedel i dag blev jag lite fnissig. "KÖNSROLLER KAN FÖRSTÄRKAS I SKOLAN" stod det och jag kände att NO SHIT, SHERLOCK sällan varit en så adekvat kommentar.

Kollade upp artikeln på hemsidan, såg att den har över 300 kommentarer, tog ett djupt andetag och läste några stycken.

Parallellt med detta skriver jag ett argumenterande tal om att halva jordens befolkning borde elimineras för att rädda vår stackars planet från att gå under. Ämnesvalet grundar sig i att jag vill experimentera med att förespråka vansinniga saker på ett övertygande sätt, men fan, jag känner mer och mer att det kanske inte är en så dum idé ändå.

1 kommentar:

  1. Kände samma sak när jag läste aftonbladets kommentarer om "rökning borde förbjudas på uteserveringar"

    SvaraRadera