1.4.10

62.

Jag läste precis igenom min allra första blogg. Jag har inte velat göra det innan eftersom alla alltid sa att den var så dålig (det här var på den tiden jag var så jävla hård och känslokall och inte tog åt mig av något, därav att mina vänner tyckte det var okej att ba DIN BLOGG SUGER LOL), och jag tycker inte om att läsa dåliga texter av mig själv då det för mig att skämmas, även om de skapades nollsju. Men så i dag så läste jag, och den är inte alls dålig. Den är fan asrolig. Skrattade högt åt:

-När går spårvagnen?
-Jag vet inte, jag har slutat bry mig om det. Jag sätter mig bara och hoppas på att dö.

Kan inte låta bli att sakna att vara sexton, bitter och så fullkomligt övertygad om min egen förträfflighet.

Nu ska jag i väg till Klara, som inte dog på spårvagnen den där novemberdagen i ettan, och sedan ska jag göra min spyandebut. Kan bli kul.

1 kommentar: