13.4.10

70. Jag är effektiv och konstruktiv, arbetsmarknadsattraktiv

Skriver CV och personligt brev. Tidigare har jag tyckt att det värsta är att ljuga ihop att jag är glad, positiv, ambitiös och punktlig, men nu är mitt största ångestmoment att skriva när jag vill jobba. Typ "ja, jo, alltså en heltidsanställning efter studenten vore ju fint men det beror ju såklart på hur mycket ni behöver mig, ni kan ju ringa samma dag som ni vill att jag ska jobba, och jag behöver väl inga direkta garantier, jag kan sluta tänka om ni vill, jag kan sluta kräva om det krävs, KNULLA MIG HÅRT ÅH DU FANTASTISKA SYSTEM!"

1 kommentar:

  1. Sen ska jag på x festivaler och det hade väl varit roligt att sitta i en park och ta några öl och inte tänka på jobb, men måste finansiera detta så jaa, om ni är sugna ANSTÄLL MIG

    SvaraRadera