26.4.10

79.

Eftersom mina tankar om livet och allt som hör till ligger på nivån "3 5 0 1 2 5 GO!" så har jag inte så hemskt mycket intelligent att skriva. Tills vidare tycker jag alla kan sysselsätta sig med:

1) Att lyssna på program nummer två - OM SEX - av Radio Rapaza. Jag och Klara delar med oss av våra bästa sextips, intervjuar Sandra Dahlén och diverse andra vettiga människor samt försöker reda ut vad begreppet sex egentligen står för och varför diskussioner om ämnet så ofta blir heteronormativa. Puh.

2) Att gå på premiären av klubben EFFORT på Marie Laveau nu på onsdag. Elias and the Wizzkids samt Epelectric spelar live och superduperduktiga Maria och Caroline har anordnat en asbra vintagemodevisning där bland andra jag ska agera modell. Sedan är det ju så klart allmänt tonight I'm not takin' no calls, 'cause I'll be dancin'.->Facebookevent<-

XOXO

1 kommentar:

  1. Ella fixa jobb, jobba och flytta hit i augusti så delar vi lägenhet. asnice puss

    SvaraRadera