13.3.10

38. Se vad livet ger

Ibland känner jag för att tacka gud för att han gett mig humor av det mörka och cyniska slaget. Hade jag inte haft förmågan att skratta åt eländet som mitt liv ganska frekvent medför sig skulle jag gått under för längesedan. Något säger mig att inte alla reagerar typ LOL ÅT ALLA HÅLL när de blir väckta av sin mamma med orden "men vad gör du här" när de däckat på vardagsrumssoffan utan att ens ta av sig glasögonen och däckningen är en följd av ett nervöst breakdown bestående av spygråtaspygråtaspygråta inne på Marie Laveaus toalett. Om man dessutom varit nära att bli utslängd från tunnelbanan av ordningsvakter som tycker att man "borde prata lite" borde den totala misären vara ett faktum. Men jag tycker att det hela är lite komiskt. Samt att det känns som ett framsteg att vakna i vardagsrummet i stället för i Hässelby strand.

Nu ska jag på rymdfest, tjingeling!

1 kommentar:

  1. hej. ville bara säga att jag har läst din blogg länge och du verkar vara ensåndär typ som man vill vara, fast jag tycker att du ska ta din misär och uttrycka den i diverse artistiska sammanhang, det blir mer coolt då, lixom, du får mer följare tror jag!!!11 !!!!

    ps. länka min blogg en dag va ds

    SvaraRadera