14.3.10

39. Sunday morning and I'm falling

Tillfällen jag känt mig dum det senaste dygnet:
1. När jag fick random näsblod på Fannys fest och fick gå omkring med en papperstuss i näsborren.
2. När jag skrattade så jag tappade balansen och föll omkull på en isfläck när jag fick smset "Killen mittemot mig på tuben lyssnade på Freestyler på sin freestyle!!! *ville ba ragga*"
3. När jag gjorde en spellista med lugna depplåtar att angsta och sedan somna till bara för att inse att jag redan hade gjort en exakt likadan vid ett tidigare tillfälle, det var bara ordningen på låtarna som skilde sig lite.
4. När jag fick random näsblod alldeles nyss och istället för att torka bort det som hamnade på min hand tänkte "coolt" och tog en webcambild.
5. När jag insåg att jag inte tvättat bort mitt smink på tre dygn.

2 kommentarer:

  1. visa bilden då!
    /tajana

    SvaraRadera
  2. satt på riktigt och funderade på om jag skulle börja prata med honom, haha

    SvaraRadera