14.3.10

40. The blood

En återkommande noja jag har är att det kanske finns saker som "alla vet" som jag råkat missa. Alltså, att visst vetande är så grundläggande att det aldrig behöver nämnas, men att just jag av någon anledning gått miste om informationen och därför riskerar att skämma ut mig och göra fel. Detta kan röra allt från vad som går och inte går att slänga i en vanlig papperskorg till vilka sociala koder som gäller i ett visst sammanhang. I morse fick jag ett sådant där DET HÄR KANSKE INTE ALLS ÄR OKEJ-ryck när jag publicerade den näsblodiga webcambilden jag skrev om. Personligen tycker jag inte att det är några större konstigheter med att langa upp horribla bakfyllebilder, som dessutom involverar blod, på internet, men det kanske är så att det är värsta big no no och socialt självmord att ba HÄR E MITT NÄSBLOD!!!! KUL!!!! I sådana fall får jag leva med det, för här är den. Tjoho.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar