31.3.10

60. Rip her to shreds rååååå

Alltså, jag kan tjata hur mycket som helst om att jag borde RYCKA UPP MIG och SKÄRPA TILL MIG, men om sanningen ska fram så gillar jag mig själv bäst när jag är dum i huvudet. I morgon har jag en köttig projektredovisning klockan nollåttatrettio och allt jag vill är att gå ut och röja sönder. Känner för att göra en favorit i repris på den gången när jag kvällen innan mitt tal i svenska nationella var på Baba till stängning, efterfestade i typ Rågsved till sju någonting, sov någon timme, gick upp, drack lite kaffe, åkte till skolan, tog svinissprutan, fick höra av skolsyster att "uhum, du borde kanske dricka lite vatten eller något" och höll sedan talhelvetet. Det roligaste med den kvällen, så här i efterhand, är att jag envisades med att öva på talet för de som stod i kön till Baba, och när jag var där någon månad senare så frågade en för mig helt random människa hur talet hade gått sedan ("alla tiders" blev mitt inte helt sanningsenliga svar).

Vilket fruktansvärt illa formulerat inlägg det här blev *dum i huvudet som sagt*

Den aktuella kvällen.

2 kommentarer:

  1. Hela världen är så underbar om man är korkad tom och glad

    (ja jag vet att det är skittöntigt att citera marcus OCH SNÄLLA BLOGGA OM ERAT SVAR NÄR DET KOMMER UPP FÖR JAG ORKAR INTE SPAMMA DIG PÅ CHATTEN MEN VILL VERKLIGEN LÄSA PUSS)

    SvaraRadera