16.3.10

43. 1234567365allthetime

I tider som dessa tänker jag i listor, till och med när det inte finns något att lista då jag bara kan komma på en punkt (exempel: "onödigaste ljuden i i övrigt bra låtar" (gurkan i "Barrel of a Gun") eller "sämsta promenaderna över Sankt Eriksbron" (den i förra veckan)).

Här följer några listor som känns relevanta för att beskriva hur jag mår:

Stressrelaterade åkommor jag drabbats av de senaste veckorna:
1. Halsbränna
2. Sömnstörningar
3. Munsår

Föda med hög sockerhalt jag intagit det senaste dygnet:
1. Vaniljglass med krossad choklad (en halv halvliter)
2. Lösviktsgodis (främst såna där skumbläckfiskar med lakritssmak)
3. Eldoradochoklad (100 gram)
4. Risifrutti skogsbär

Skolarbeten med deadline imorgon, förra veckan respektive tre veckor sedan som jag inte gjort:
1. Muntlig presentation på sju till åtta minuter i engelskan
2. Svenskarapport
3. Samhällsarbete om media och krig

Dagens aha-upplevelser:
1. Det är tisdag i dag och följaktligen var det måndag i går och inte typ ett vakuum i mitt liv vilket betyder att jag ligger ett dygn efter i planeringen
2. "365 all the time" i "24 hour party people" syftar förmodligen på att året har 365 dagar och är inte bara random siffror
3. Det är drygt en månad till min studentskiva och det känns enbart hemskt

1 kommentar: