15.2.10

15.

Inte för att jag är en sådan som brukar gilla underfundiga citat och inte för att min pappa är en sådan som brukar yppa sådana, men jag tyckte han sa en ganska träffande sak angående mina sömnproblem: "Du kanske skulle prova Atarax, det är egentligen allergimedicin mot klåda men det fungerar lugnande också, så man skulle kunna säga att det hjälper mot klåda både på kroppen och på hjärnan".

Det är precis så det känns. Jag menar, det är inte så att det är JÄTTEJOBBIGT när det kliar någonstans (bortsett från typ insektsbett, fy satan), men det går aldrig att riktigt bortse från och i längden är det outhärdligt.

Det var nog den enda metaforen om något som skulle kunna tolkas som psykiska besvär ni kommer läsa i den här bloggen *känner mig så himla fånig*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar