3.2.10

3. L'aventurier contre tout guerrier




Jag inser att det kan verka lite töntigt och ocharmigt av mig att skapa en ny blogg för att sedan bara lägga upp bilder på mig själv i stället för att skriva något av intresse. Denna orgie i självcentrering har främst två orsaker, nämligen:
1. Jag har börjat skriva en jättehemlig och jättelåst blogg och får därmed utlopp för min kreativitet (ehe) genom att whina för mig själv.
2. Jag har drabbats av ett FYFAN VAD JAG ÄR SNYGG-ryck. Jag brukar få sådana när jag använder extraordinärt mycket smink.

Annars lyssnar jag på det här, av den enkla anledningen att det är världens bästa version av en av världens bästa låtar:

1 kommentar:

  1. värsta Indochine trenden jag verkar ha startat här asså, både du och virag...

    jag börja, jag är bäst, hahah. (eller inte)

    puss

    nu ska jag lyssna på tintin på franska, nynna på l'aventurier och rabbla verb i tankarna.
    godnatt,

    SvaraRadera