23.2.10

28.

I dag när jag befann mig på tidigare nämnda ersättningsbuss from hell ringde min pappa o ba "tänkte på en grej, du kanske har skabb". Jag greps av panik och började tokgoogla symptom så fort jag fick tillgång till internet och kom fram till att de inte stämde så där jättebra överens med hur kliet på min kropp tar sig uttryck, men var trots det mer eller mindre övertygad om att jag ändå blev parasiterad på av ett jävla kvalster. Ville dö. Efter ett tag började jag dock förlika mig lite med tanken och tycka att det hela dels var lite roligt (hej, jag heter Ella och jag har skabb, liksom) och dels bra för att skabb tydligen är väldigt lätt att behandla.

När jag kom hem och pratade lite om det lite mer ingående med papi konstaterade han att det bara är typ köldeksem. Så himla lame. Fick dock värsta mördarantiklådapillret som man tydligen blir helt utslagen av, så förhoppningsvis kan jag sova i natt. Men ändå, eksem. Mesigt är vad det är.


(Balanserar på den hårfina linjen mellan att se lite dekadent 2cool2care ut och bara vara äcklig.)

2 kommentarer:

  1. LOL

    lol lol lol lol lol lol

    SvaraRadera
  2. Åh fan. Kom på att du hade bytt blogg. Tack för påminnelsen nu. Har ju saknat att läsa den so fucking much.

    SvaraRadera